LODEO
|
Handel Podsystem handlowy skłąda się z trzech modułów, które wspomagają obsługę operacji związanych z zakupem i sprzedażą towarów i usług. Operacje zarejestrowane w tych modułach pozwalają na bieżącą aktualizację nalezności i zobowiązań firmy. Moduł Zakup - Sprzedaż służy do obsługi przychodów i rozchodów surowca, wyrobów gotowych i towarów handlowych. Emituje dowody przyjęcia, faktury sprzedaży oraz rejestruje raporty z produkcji. Pozwala na bieżący przegląd stanów magazynowych oraz rozliczanie remanentów dowolnego magazynu w wybranym okresie. Moduł współpracuje z różnymi urządzeniami zewnętrznymi jak: wagi elektroniczne, drukarki i kasy fiskalne, etykieciarki oraz czytniki kodów kreskowych. Moduł Usługi służy do obsługi wszystkich operacji związanych z zakupami kosztowymi i pozostałą sprzedażą w firmie. Umożliwia rejestrację dokumentów zakupowych oraz wystawianie faktur za usługi lub pozostałą sprzedaż. Moduł Cennik
służy do przygotowywania ofert sprzedaży produkowanych wyrobów z uwzględnieniem
aktualnych cen, upustów oraz promocji.
|